Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Friday, January 25, 2013

Cytro PR Tidak Sensitif. Troll Politician Guna Gambar Arwah Adik Faris #TolakPR #TolakFitnah @Segambut13

 


Pemilik laman Facebook, 'Janji Dicapati' didapati memaparkan komen berikut ...


Berikut gambar digunakan untuk merujuk komen di atas.


Bantahan dikemukakan oleh pembaca status bergambar di laman sama. Mengapa? Kerana pemilik akaun Janji Dicapati tidak bersikap sensitif apabila berkongsi informasi berhubung politik.

Hemat saya, jika dia menulis dan bertujuan untuk mengutuk pemimpin atau parti mana sekalipun demi memperjuangkan agenda politik, dia harus mengambil kira dan menjaga perasaan individu tidak berkaitan dengan misi diatur.



Dalam kes ini, Faris tidak berkaitan dengan isu dibangkitkan oleh Janji Dicapati. Saya juga percaya pemilik laman Facebook itu tidak langsung mengenali anak kecil di atas. Janji Dicapati tidak berpeluang melihat dan berkongsi kesedihan ditempuh oleh keluarga anak kecil comel itu sebelum dia pergi meninggalkan kita semua.

Untuk pengetahuan semua, anak lelaki sahabat saya, Shamrulismawi Ismail, Faris telah meninggalkan dunia pada 23 Februari 2012 (lihat SINI)

Ribuan rakyat Malaysia turut menghulurkan sumbangan untuk membantu anak kecil itu agar terus hidup ketika dirawat di hospital.


Baca artikel selanjutnya di SINI





SP: Lain kali guna gambar anak sendiri. Takde siapa nak marah. Bongok!!!!

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN