Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Saturday, January 12, 2013

Ejen Asing datang Pantau HKR #KL112? @umbkl #tolakPR

 

Siapakah mereka ini? Apa kaitan mereka dengan Himpunan Kebangkitan Rakyat hari ini?

Selepas dua himpunan oren yag gagal dapat sambutan, adakah Agen Luar sudah tidak sabar lagi untuk himpunan pada kali ni...??selepas di akui sendiri oleh Ambiga bahawa himpunan sebelum ni memang mendapat dana dari  pimpinannya menerima ‘sejumlah kecil sumbangan’ daripada dua organisasi Amerika Syarikat iaitu National Democratic Institute (NDI) dan Open Society Institute (OSI)  



Gandingan yang mantap. Cina Komunis DAP tolong tunjuk jalan kepada agen CIA untuk buat kucar-kacir di negara Islam.
 
Gambar di atas sebenarnya mengesahkan lagi berita yang pernah dikeluarkan AIDC suatu ketika dahulu. Kami cukup tidak faham bagaimana PAS yang konon-kononnya memperjuangkan Islam boleh bersekongkol dengan Zionis ini!

 
 
 
Apakah yang terjadi kepada negara ini kalau ada camputangan asing yang cuba mengatur pimpinan negara...?? mengapa perlunya ada campurtangan asing..??Mengapa perlunya himpunan sedang rakyat bebas memilih pemimpin yang mereka suka pada setiap PRU...??
 
 
P/S: Puak-puak PR ni suka gamaknya kalau orang luar masuk campur dalam urusan rumah tangga mereka.
 
 
 
Baca selanjutnya di SINI
 
 
 
 
SP: Kami tak perlu orang luar untuk campur dalam urusan negara kami.  


UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN