Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Wednesday, January 16, 2013

Jika @Khalid_Ibrahim bertanding di Bandar Tun Razak #tolakPR #BN4WP @bandartunrazak3 @umbkl @rizalmanmokhtar



 https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/u/0/?ui=2&ik=852ecf5ec2&view=att&th=13c42bb9638c9a12&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P-ksomXVaeuEUcv1-81p3e-&sadet=1358331869370&sads=U7IT03YmJjR6YuKF5LqnhME-00k
 
Pemuda UMNO Bandar Tun Razak percaya pencalonan semula Ahli Parlimen kawasan berkenaan, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim yang juga Menteri Besar Selangor pada pilihan raya umum nanti merupakan markah bonus kepada Barisan Nasional (BN) kawasan terbabit.

Ketuanya Datuk Rizalman Datuk Mokhtar berkata pencapaian dan khidmat Tan Sri Khalid di kawasan berkenaan telah diketahui dan dirasai sendiri oleh penduduk Bandar Tun Razak yang rata-rata cukup kecewa.

Menurut beliau pada pilihan raya umum 2008 yang lalu, penduduk setempat dijanjikan dengan pelbagai tawaran dan janji yang akhirnya hari ini dilihat seolah-olah menjerat Tan Sri Khalid.

“Kalaulah beliau dicalonkan semula untuk kawasan ini saya kira ianya markah bonus kepada BN Bandar Tun Razak. Bukannya kita tak perlu buat kerja tetapi sepertimana yang saya katakan tadi seolah-olah ada markah tambahan.

“Sebelum 2008 rakyat tidak tahu, pada ketika dan waktu itu beliau minta diberikan peluang dan sebagainya lagi. Namun selepas diberikan peluang serta empat tahun berada di bawah perkhidmatan beliau, rata-rata saya percaya penduduk setempat kecewa dengan Tan Sri Khalid,” katanya di sini.

Rizalman yang juga Ketua Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan seterusnya menambah faktor tersebut berkenaan bukanlah alasan untuk jentera Pemuda berpeluk tubuh dan hanya menunggu waktu pilihan raya semata-mata.

Sebaliknya jelas beliau faktor berkenaan adalah pembakar semangat untuk mereka bekerja lebih kuat agar agenda rakyat tidak terabai.

“Kita bukannya bongkak dan angkuh. Cuma sekiranya Tan Sri Khalid sekali lagi dicalonkan untuk kawasan ini, ianya markah bonus kepada BN selain memberikan peluang kepada rakyat untuk menjadi hakim kelak,” katanya.

Menyentuh peranan Pemuda pula, beliau menjelaskan pergerakan itu hari ini tertumpu kepada pengundi atas pagar dan golongan muda yang merupakan pengundi pertama kali.

“Lain-lain pergerakan dan gerak kerja semuanya sudah diatur dan hanya menunggu masa untuk digerakkan,” katanya.



SOURCE: REZQEENHILL


UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN