Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Wednesday, January 9, 2013

BN Seputeh Buat @TeresaKok Kecut Perut? @umbkl #TolakPR #KL112

 

Kot ye pun ghairah sangat nak promote Himpunan #KL112 janganlah sampai jadi kes vandalism pulak. Habis dicontengnya dinding di premis-premis yang bukan milik PR. Bangang betul.

Kes terbaru di Pusat Khidmat Masyarakat Seputeh dimana di tembok pagar premis tersebut telah diconteng oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab. Ingat harta mak ayah dorang agaknya.



Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Saudara Razlan Rafii membuat laporan Polis mewakili Pusat Khidmat Masyarakat Seputeh yang turut menempatkan Pejabat UMNO Bahagian Seputeh berkenaan vandalisme yang dilakukan oleh pihak yang tidak bertanggungjawab di sepanjang dinding kawasan tersebut.

Sebelum ini sticker ABU ditampal di banner ucapan hari raya Bahagian Seputeh sekarang conteng di tembok pulak. Memang dasar puak2 tak pegi sekolah dan takde sivik minded.






SP: Mungkin Teresa Kok dah mula kecut perut kot dengan BN di Seputeh.

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN