Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Wednesday, February 18, 2015

UCAPAN TAHUN BAHARU CINA 2015 KETUA PUTERI UMNO DATUK MAS ERMIEYATI SAMSUDIN

Selamat menyambut Tahun Baharu Cina kepada semua rakyat Malaysia khususnya sahabat-sahabat yang berketurunan cina.

Sambutan Tahun Baharu Cina 2015 ini merupakan tahun kambing (biri-biri) menurut kalendar qamari Cina.

Tahun kambing adalah tahun kelapan dalam kalendar cina dan bagi masyarakat cina ia dikaitkan dengan tahun yang akan membawa lebih banyak tuah berbanding tahun lepas yang merupakan tahun kuda.

Mengambil semangat membawa tuah itu, menjadi harapan saya agar kita semua rakyat Malaysia daripada pelbagai kaum akan meneruskan amalan kunjung-mengunjung rumah terbuka bagi meraikan perayaan ini.

Semoga segala yang kita lakukan bersama sempena sambutan Tahun Baharu Cina ini dapat memperkukuhkan lagi perpaduan dan keharmonian keluarga besar 1Malaysia ini.

Semua ini dapat menjamin kehidupan yang lebih sejahtera dan harmoni  atas dasar toleransi sesama kita yang sememangnya amat penting dalam negara pelbagai kaum seperti Malaysia.

Saya yakin tahun ini akan mencorakkan satu perubahan yang baik kepada diri kita dan negara. Semoga  2015 memberi satu wadah baru kepada kita dalam membina Malaysia yang lebih makmur dan berjaya.

Gong Xi Fa Cai!


UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

3 comments:

UMNO PARTI PENJARA said...

....


UMNO Makin BUSUK - 5 Pemimipin Kanan PR Juga Akan DiPENJARA?

Sumber Berita


>>> Klik Di Sini <<<



Rakyat RAYU Agar Anwar Dibebaskan Dan Pembunuh Antartuya DiTANGKAP!!

Sumber Berita


>>> Klik Di Sini <<<



UMNO Parti Penjara - Anak Muda Makin Sayang PAS, PKR, DAP..

Sumber Berita


>>> Klik Di Sini <<<

hendi Zikri didi said...

Nama: __ Hendi Zikri Didi
Kota: _______________ Malaka
pekerjaan: _ Pemilik bisnis
Setiap pemberitahuan: ____ hendidi01@gmail.com

Halo semua, harap berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu banyak pemberi pinjaman palsu di internet, saya tipuan saya hampir menyerah, sampai saya bertemu seorang teman yang baru saja mengajukan pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa stres, jadi dia memperkenalkan saya pada PERUSAHAAN PINJAMAN AASIMAHA ADILA AASIMAHA ADILA yang sah, saya melamar Rm1, 3 juta. Saya memiliki pinjaman dalam waktu kurang dari 2 jam hanya dalam 1% tanpa jaminan. Saya sangat senang karena saya diselamatkan dari menjadi miskin dengan hutang. jadi saya menyarankan semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda.

Aplikasi / Pusat Kontak
E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
WhatsApp ____________________ + 447723553516

ushaservicesonline@gmail.com said...

Hello, Adakah anda memerlukan pinjaman daripada Syarikat yang paling dipercayai dan boleh dipercayai
di dunia? jika ya, hubungi kami sekarang kerana kami menawarkan pinjaman kepada semua
kategori pencari sama ada syarikat atau untuk kegunaan kakitangan.Kami menawarkan
pinjaman pada kadar faedah 2%, Hubungi kami melalui Whatsapp +918794792073
mghfbibdgf@gmail.com

BORANG PERMOHONAN PENCARI PINJAMAN
*******************************
1) Nama Penuh:
2) Jantina:
3) Amaun Pinjaman Diperlukan:
4) Tempoh Pinjaman:
5) Negara:
6) Alamat Rumah:
7) Nombor Mudah Alih:
8) Nombor Faks:
9) Pekerjaan:
10) Pendapatan Bulanan:
11) Tarikh Gaji:
12) Tujuan pinjaman:
13) Di manakah anda mendapat iklan pinjaman kami:
mghfbibdgf@gmail.com

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN