Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Thursday, March 15, 2012

Staff SHANGRI-LA Tak Amanah?

Hiasan ker??

Pada pendapat GR, pekerja Shangri-La Hotel yang bersekongkol dengan Rafizi Ramli perlu DIPECAT!!



Ini pandangan GR mengenai fitnah paling BANGANG oleh Rafizi Ramli, Pengarah Strategi PKR ada memperolehi bukti berkaitan majlis pertunangan anak PM apabila beliau dikatakan ada mempunyai salinan invoice berkenaan bayaran majlis tersebut yang kononnya dibayar oleh Pejabat PM (PMO) menggunakan wang rakyat. Fitnah paling BODOH yang pernah GR lihat oleh puak-puak PKR ni. Belajar tinggi-tinggi tapi otak kat bontot!!!

Jika kita lihat cubaan kali ini yang dibuat oleh pakar pengarah strategi PKR untuk mengaibkan Perdana Menteri lebih kurang sama dengan cara yang digunakan terhadap DS Shahrizat Jalil mengenai NFC tapi ternyata GAGAL. Nampak gayanya makan diri sendiri.

Persoalannya sekarang, bagaimanakah Si Rafizi kononnya ada maklumat tersebut kalau beliau tidak membayar seseorang untuk mendapatkan salinan tersebut?? Salinan yang dikeluarkan sebelum ini ternyata tidak menunjukkan bayaran majlis pertunangan tersebut dibuat oleh Pejabat Perdana Menteri (PMO). Lagi satu, wajarkah dalam sistem pentadbiran perniagaan terutama hotel boleh dengan sewenang-wenangnya membocorkan maklumat pelanggan kepada umum. Mohon pihak Shangri-La ambil tindakan sewajarnya kepada pekerja yang terbabit...

Terkini, rakan GR blog K-MPM telah mendapat maklumat dari sumber dalaman PKR bahawa Rafizi Ramli telah membayar puluhan ribu ringgit kepada salah seorang pekerja Shangri-La kononnya memberi beliau maklumat yang tepat mengenai majlis pertunangan anak PM tersebut. Tapi Rafizi GAGAL untuk kemukakan bukti invoice kononnya dibayar oleh PMO. Alahai Rafizi janganlah tunjuk lagi keBODOHan hangpa tu lagi....



Baca selanjutnya di GOSSIP RAKYAT



SP: Tunggu pembongkaran selanjutnya............

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN