Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Tuesday, March 20, 2012

Corat-coret Pelancaran Jentera UMNO Wilayah Persekutuan


Pelancaran Jentera UMNO Wilayah Persekutuan
Tarikh : 18 Mac 2012, Ahad
Masa : 8.00 pagi - 1 tengah hari
Tempat : Stadium Titiwangsa, Taman Tasik Titiwangsa, Kuala Lumpur



Program pagi itu telah dirasmikan oleh Tan Sri Muhyiddin Yassin, Timbalan Perdana Menteri Malaysia merangkap Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Wilayah Persekutuan. Program ini telah dihadiri oleh hampir 20,000 orang jentera UMNO dari Bahagian-bahagian di dalam Wilayah Persekutuan.

Di dalam ucapan perasmian beliau beberapa aspek penting telah ditekankan terhadap jentera parti yang hadir. Beliau telah meminta semua jentera UMNO di Wilayah Persekutuan untuk mengetepikan segala persengketaan yang wujud di semua peringkat dan juga segala krisis-krisis dalaman. Selain daripada itu, Tan Sri Muhyiddin juga mengingatkan kepada semua supaya melipat-gandakan usaha dan bekerja lebh keras lagi bagi memastikan Wilayah Persekutuan dapat ditawan semula oleh Barisan Nasional. Program-program yang dijalankan biarlah dapat memberi manfaat kepada rakyat tanpa mengira kaum dan haruslah lebih mendekati rakyat/pengundi kerana pengundi adalah "RAJA", Pemberi Mandat dan penetu nasib BN dan juga pemerintahan negara.



Sekalung tahniah buat seluruh warga UMNO Wilayah Persekutuan yang telah bersama-sama memastikan jentera UMNOWP berdiri gah bagi memastikan WILAYAH PERSEKUTUAN dapat ditawan semula daripada pembangkang. Kemenangan calon BN adalah bergantung kepada sokongan dan kekuatan jentera parti.

Bersedia bekerja, Jangan Alpa dan Leka serta Bersatu, Bersetia dan Berkhidmat WILAYAH PERSEKUTUAN PASTI DAPAT DITAWAN.








UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN