Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Thursday, March 8, 2012

Selangor Kaya di bawah Pemerintahan Pakatan Rakyat


Inilah antara "HARTA" yang PR tinggalkan untuk rakyat Selangor



Barisan Nasional (BN) Selangor hari ini menawarkan bantuan penyelesaian kepada permasalahan sampah di negeri tersebut. Walaupun tender telah dipersetujui antara kerajaan negeri dan kontraktor yang dimeterai kurang 40% (tak termasuk under table) berbanding semasa pemerintahan BN sebelum ini.

Tawaran tersebut dikemukakan oleh Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO, Datuk Noh Omar (gambar) kepada Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim.


Noh Omar berkata, BN yang sudah lali dengan isu² permasalahan rakyat ini dan sedia membantu kerajaan negeri Selangor dalam menyelesaikan kemelut sampah di negeri tersebut dengan satu syarat.

"Kerajaan Pakatan melalui Menteri Besar perlu memohon maaf kepada rakyat Selangor khususnya dan mengotakan janji² yang pernah ditawarkan seperti yang terkandung dalam Manifesto Pilihanraya 2008 yang lepas.


Meh baca kar REZQEEN HILL kalau nak tau cerita lanjut





SP: Nasiblah sape yang dok undi PR time PRU12 aritue. Dahlah manifesto pun tak dipenuhi last2 sampah yang ditinggalkan kat korang. PRU13 nanti pandai-pandailah beralih kepada BN ye. Track record dah terbukti. #BNBAGUS





UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN