Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Tuesday, March 27, 2012

PAS Terus Jadi Lembu Dicucuk Hidung


Apa lagi yang boleh kita katakan dengan PAS ni?? Tak sudah-sudah dengan pembohongan mereka. Jika mereka kata, mereka adalah sebuah parti yang terbaik di abad ini kenapa janji kepada rakyat tidak pernah diTUNAIkan?? Hebatkan????


Dari dulu lagi kalau menang pilihanraya nak laksanakan HUDUD, bila dah menang tukar pulak negara kebajikan. Alahai puak-puak PAS ni, sudah-sudahlah nak tu nak kencing rakyat. Rakyat sekarang hidup aman damai dan sejahtera di bawah kepimpinan Kerajaan Barisan Nasional (BN). Bantuan yang diberikan oleh kerajaan diterima baik oleh semua rakyat Malaysia.


Bukan macam puak PAS ni, bantuan orang bagi kata rasuah, dalam diam ambil jugak. Ha ha ha ha...Cakap tak serupa bikin la. Pada Nik Ajis dan Ostad Hadi, ubah la perangai buruk korang tu, jangan suka-suka nak permainkan Islam dengan mazhab-mazhab BODOH korang tu.......cerita selanjutnya di GOSSIP RAKYAT



SP: PAS tiada pendirian. Tunduk pada kehendak dan telunjuk DAP & PKR.







UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN