Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Saturday, July 14, 2012

Wartawan Malaysiakini Kena Halau Keluar Dewan @mediaumno @umbkl


Gempar sekejap semasa sesi penutup Konvensyen Media Sosial 1 Malaysia WP tengahari tadi apabila tiba-tiba Pengarah Sekretariat konvensyen menghalau wartawan Malaysiakini keluar daripada dewan. SP yang turut hadir di konvensyen tersebut turut dapat menyaksikan kejadian tersebut. Rupa2nya wartawan tersebut telah memanipulasi berita berkaitan konvensyen tersebut.

Malaysiakini memang tidak patut diberi ruang dan peluang kerana laman berita ini lebih banyak memanipulasi berita sebenar sebelum disiarkan. Bila tak diberi peluang dituduh macam2 bila diberi peluang lain lak jadinya.


inilah dia mamat yg kena halau tue tapi ni di majlis yang lain


Bawak2lah muhasabah diri wahai encik wartawan malaysiakini. Awak tue bangsa melayu beragama islam. Adakah berkat rezeki yang kita cari hasil daripada fitnah yang kita sebarkan?

Renung2kan dan Selamat beramal!!!!



UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN