Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Wednesday, July 4, 2012

Keadilan Daily dan Harakah Daily TROLL 1st Lady Malaysia!!! Cc. : @umbkl @mediaumno


Heboh di Facebook hari ni kisah Datin Seri Paduka Rosmah Mansor yang kononnya diiktiraf sebagai PM Malaysia oleh RTM dan TV3 dalam siaran Selamat Pagi Malaysia pagi tadi dan Wanita Hari Ini tengahari tadi.

Yang lagi best tue cerita tersebut turut tersiar di dalam laman web HARAKAHDAILY dan juga KEADILAN DAILY hari ini.

Kisah sebenarnya "EKSPRESI REMAJA BERSAMA PERDANA MENTERI" adalah nama salah satu program yang akan dirasmikan oleh Perdana Menteri Malaysia DATUK SERI NAJIB RAZAK pada 7hb Julai 2012 ini. Program tersebut adalah program PM bersama-sama dengan Pandu Puteri dan Pengakap di seluruh Malaysia. Sila klik di SINI untuk info selanjutnya berkenaan program ini.

Boleh baca jugak di SINI penjelasan bekenaan isu Rosmah PM Malaysia ini.



SP: Hahahaha.....memang dasar orang2 PR ni penyebar fitnah. Memang dah terbukti. Dah tak boleh disangkal lagi. Kita tengok jelah apa jawapan CYBEROK2 PR tentang isu ini. Konon nak TROLL UMNO last2 sape yang kena TROLL?

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN