Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Sunday, July 22, 2012

@RempitUnited Edar Bubur Lambuk Bersama2 @ADPadiPutra di Kg Baru #rempitunited @umbkl

Adi Putra & Sari Yanti turut bersama memeriahkan 'Bubur Lambuk Percuma' Rempit United

KUALA LUMPUR - Setelah tampil bersama Unit Media Baru Pemuda UMNO (UMB) dalam sessi 'Lepak Santai Rempit United' di NZ Garden KLCC tempoh hari, kumpulan Rempit United ni turut tidak melepaskan peluang melakukan kerja-kerja amal sepanjang bulan Ramadhan ini.
Pertubuhan Penunggang Motorsikal Bersatu Malaysia atau Rempit United (RU) yang dianggotai oleh golongan anak-anak muda yang gila bermotorsikal ini diketuai oleh jaguh permotoran negara Wazi Abdul Hamid.
Wazi Abdul Hamid - Presiden Rempit United
Rempit United yang ditubuhkan bertujuan untuk memastikan golongan anak muda yang gila bermotorsikal atau 'mat rempit' tidak dihukum sewenang-wenangnya dan dipandang serong oleh masyarakat kita.

Selain itu Rempit United turut menyediakan platform yang baru kepada golongan 'mat rempit' untuk mempamerkan bakat serta kebolehan mereka dalam bidang permotoran melalui cara yang betul.





Melalui penganjuran program kebajikan sebegini, sedikit sebanyak dilihat dapat memperbetulkan kembali tanggapan negatif masyarakat serta membuktikan bahawa golongan anak muda yang dilabel sebagai'mat rempit' atau samseng jalanan ini juga mampu melakukan kerja-kerja amal kebajikan jika mereka diberikan peluang.


Selain Wazi Abdul Hamid dua artis popular tanahair iaitu Adi Putra dan pelakon genit Sari Yanti akan turut bersama memeriahkan lagi pengagihan 'Bubur Lambuk Percuma' Rempit United 23 Julai ini.


Kepada warga kota jangan lepaskan peluang untuk menikmati keenakan bubur lambuk percuma dari Rempit United serta beramah-mesra bersama dua selebriti popular ini pada 23 Julai 2012 (Isnin) di Jalan Raja Abdullah berhadapan dengan bangunan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) jam 3.00 petang.







Sumber: PJOnline
UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

2 comments:

FRADESY RIRITIA said...

Halo semuanya

Nama saya FRADESY RIRITIA, saya dari Indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu Anda semua yang sebenarnya, semua orang yang Anda lihat posting mereka di blog dan situs web ini adalah pencuri (PENCURI), saya telah menjadi korban cerita mereka dan mereka telah menghancurkan hidupku.
Saya di sini bukan untuk bercerita tentang bagaimana saya ditipu dan bagaimana saya kehilangan banyak uang karena mereka.

Saya di sini untuk memberitahu Anda PERUSAHAAN PINJAMAN yang benar dan satu-satunya yang dikirim ALLAH untuk mengubah hidup saya, mereka SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL, mereka adalah satu-satunya perusahaan pinjaman asli yang diakui dan didanai oleh BANK DUNIA.

Mereka adalah satu-satunya perusahaan pinjaman asli, mereka memiliki syarat dan ketentuan pinjaman yang cukup besar, untuk memahkotai semua pinjaman mereka terjangkau dan cepat dicairkan tidak seperti perusahaan palsu lain yang Anda lihat di sini secara online yang akan mengambil uang Anda tanpa mencairkan pinjaman Anda,
Tolong jangan tertipu oleh penguji yang memiliki nomor indonesia dan whatsapp, mereka semua scammer, bagaimana bisa perusahaan perseorangan memberikan pinjaman ?, itu pertanyaan pertamamu orang-orangku.

Rekan-rekan saya di Asia, saya mohon Anda untuk mendengarkan saya karena saya bersumpah kepada Anda dalam nama Allah, bahwa saya mengatakan kepada Anda semua yang sebenarnya, PINJAMAN HIBAH SEMUA GLOBAL, perusahaan adalah satu-satunya perusahaan yang dapat diandalkan dan mereka akan memastikan Anda menerima pinjaman Anda setelah Anda menyelesaikan proses pinjaman sesuai kebutuhan.
Mengapa Anda tidak berada di antara kabar baik ini dengan menghubungi mereka segera jika Anda SANGAT TERTARIK untuk meninggalkan perjuangan finansial Anda dan untuk meningkatkan taraf hidup Anda, berikut adalah EMAIL mereka allglobalgrantloan@gmail.com.

Anda sangat bebas untuk menghubungi saya di email saya fradesyriritia12@gmail.com untuk informasi lebih lanjut, saya akan senang mendengar Anda berbagi cerita kebahagiaan Anda sendiri.
Terima kasih semua, dan semoga ALLAH memberkati SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL karena telah memberikan saya kegembiraan baru ini.

NAMA Perusahaan: SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL
EMAIL Perusahaan: allglobalgrantloan@gmail.com
Whatsapp Perusahaan: +1 (301) 971-444
Email Saya: fradesyriritia12@gmail.com

MURNI SANTI said...

SAYA MENYAMBUT ANDA SEMUA DI HALAMAN INI
INI CERITAKU

Saya MURNI SANTI, Seorang wanita, ibu, saudara perempuan dan teman dari (Bekasi), Indonesia, saya adalah REAL ESTATE MANAGER dan saya telah mengalami banyak tekanan keuangan akhir-akhir ini, tidak ada yang mau meminjam kami uang untuk menyelesaikan proyek komersial kami yang telah dibangun beberapa bulan sekarang. Saya telah ditipu oleh beberapa perusahaan peminjaman palsu yang mengklaim sejumlah besar uang dari saya tanpa kami tidak menerima pinjaman.

Saya frustrasi, suami saya mencoba yang terbaik dan membantu, saya akan bunuh diri karena rasa sakit itu, itu terlalu berat untuk ditanggung dan saya kehilangan semua harapan, sampai saya diperkenalkan dengan SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL sebuah perusahaan pinjaman yang disponsori oleh bank dunia itu sendiri.

Saya memutuskan untuk mengajukan pinjaman dan memang menghubungi perusahaan, petugas bagian pinjaman mereka yang benar-benar memberi saya harapan dan mengatakan kepada saya untuk tidak khawatir perusahaan akan meminjamkan uang kepada saya, bahkan ketika jumlah yang saya butuhkan sangat besar, dan semua yang bisa saya berikan kepada mereka persyaratan yang merupakan beberapa informasi pribadi, yang saya lakukan.

Saya menjalani semua proses, mereka berjanji untuk meminjamkan uang yang saya minta setelah mengonfirmasi bahwa saya memenuhi syarat untuk pinjaman, saya diminta untuk menunggu, yang sangat mengejutkan saya adalah pinjaman masuk ke akun saya dan saya mengkonfirmasinya .. Perusahaan kembali secara finansial dan keluarga saya baik-baik saja, ini membuat hidup saya lebih baik, saya bersyukur kepada Allah dan kepada SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL
GMAIL ..... allglobalgrantloan@gmail.com

UNTUK MENGHUBUNGI KU
NAMA Perusahaan: SEMUA PINJAMAN HIBAH GLOBAL EMAIL Perusahaan: allglobalgrantloan@gmail.com
Whatsapp Perusahaan: +1(301)971-4445
Nama Saya: MURNI SANTI
Email Saya: murnisanti55@gmail.com

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN