Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Monday, July 30, 2012

King of Frog - Lajim Ukin @umbkl


Buruk sungguh pengkhianat Lajim ni! Sahler dia ni bukan jenis pemimpin yang boleh dihormati. Kalau anak jantan, bagi keputusan CLEAR lah. Jawatan Ketua Bahagian lepaskan, Pengerusi BN bahagian Beaufort ditanggalkan. Tapi sebagai MT UMNO tak lepaskan. Jawatan Timbalan Menteri tak nak lepas. Keahlian UMNO tak nak lepas?

Sah minta tindakan dilucutkan dan dipecatlah tu! Supaya dapat raih simpati rakyat Sabah. Kononnya Lajim dizalimi kepimpinan BN dan UMNO!


Cehhhh! Pengkhianat ini memang KING OF FROG. Sesuailah dia berkawan dengan KING OF DRAMA dan KING OF CELAKO


Yang ikut si katak ni, sah macam NYAMUK sahaja. Ikut bukan kerana perjuangan tetapi kerana terHUTANG BANTUAN. Nak tolak kang kena sumpah tak kenang budi.

Pu3 tak respect manusia macam ni. Dah berkemampuan ketika memegang jawatan. Naluri kata tk diberi lagi. Cepat sungguh tunjukkan rupa sebenar. Bukan pejuang untuk rakyat tapi berjuang untuk kekal dalam kedudukan.


SP: Berapa banyak habuan yang dijanjikan oleh orang tertentu? huhuhu.....tepuk dada tanya poket.....



UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN