Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Thursday, July 26, 2012

Puteri Segambut Prihatin @MuhyiddinYassin @princesszfionna @segambutprinces @umbkl #savewp #BN4WP


Dua hari sebelum umat islam menyambut Ramadhan, Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Segambut telah mengadakan Program Jariah Ramadhan Siri 1. Program Jariah Ramadhan ini adalah kesinambungan Program Puteri Menyusur Akar yang telah dijalankan tahun-tahun sebelum ini.



Dalam Jariah Ramadhan Siri 1 ini, Puteri UMNO Segambut telah menziarah sebanyak 10 buah rumah di dalam Parlimen Segambut dan meyampaikan sumbangan barangan keperluan dapur seperti beras, gula, susu, minyak masak, ikan, ayam dan lain-lain lagi bagi membantu meringankan beban keluarga ini untuk menyambut kedatangan Ramadhan.



Kriteria keluarga yang dibantu adalah yang terdiri daripada keluarga yang berpendapatan rendah, ibu tunggal, anak2 yatim, warga emas, keluarga yang mempunyai ahli keluarga yang sakit kronik dan juga orang kurang upaya.








Program Jariah Ramadhan Siri 2 bakal menyusul dan 10 buah keluarga lagi bakal menerima sumbangan baranga keperluan. Program ini adalah atas inisiatif Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Segambut.

Kami berharap semoga lebih banyak lagi keluarga dapat kami bantu dan sekalgus memberikan sinar kepada mereka untuk menyambut Ramadhan dan Syawal.








SP: Bersyukur dengan rezeki yang Allah SWT kurniakan.




UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN