Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Wednesday, May 9, 2012

TIBAI buat Penyokong ANWAR Tak Keruan?



Penyokong tegar Anwar semakin tertekan apabila terdapat sebuah kumpulan yang dinamakan TIBAI - Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim sudah mula bergerak ke seluruh negara dalam siri jelajah TIBAI.

Sudah tentu rata-rata penyokong tegar Anwar Ibrahim pasti tidak rela idola mereka dimalukan dan didedahkan segala pembohongan serta penipuan atau dalam bahasa mudahnya ditelanjangkan di hadapan khalayak ramai.

Alhamdulillah, ahli kumpulan TIBAI yang merupakan bekas-bekas pejuang Anwar suatu tika dahulu telah kembali kepada kebenaran. Hidayah Allah telah sampai kepada mereka lebih awal daripada terus bersekongkol bersama Anwar Israel.

Kini tugas mereka ini adalah menyampaikan dan berkongsi mengenai diri Anwar Ibrahim dengan seluruh rakyat Malaysia umumnya.


Cerita selanjutnya di REZQEEN HILL

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN