Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Tuesday, May 8, 2012

DS @NajibRazak Umum Durian Runtuh Untuk Peneroka FELDA #BNBagus

YAB Perdana Menteri sebentar tadi mengumumkan durian runtuh kepada peneroka FELDA dengan jumlah keseluruhan RM1.689 bilion kepada 112,000 keluarga peneroka. Jumlah yang lebih besar dari BR1M.

Hari ini Fasa 1, setiap ketua keluarga menerima RM5,000. Fasa 2, RM5,000 kepada setiap isteri peneroka. Fasa 3, RM5,000 kepada setiap generasi kedua FELDA (anak² peneroka).

Setiap keluarga terima RM15,000 dan ini belum termasuk pemberian saham FGVH.

Perdana Menteri juga tidak lupa kepada kakitangan FELDA. Beliau telah mengumumkan DUA SETENGAH BULAN bonus tambahan. Yayasan Felda juga akan membantu membaiki kampung2 di sekitar FELDA.

Jomlah pakat2 kita semua UNDI BARISAN NASIONAL.

#BNBagus

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

2 comments:

HASMIZAN AMAT ASAN said...

parti yang pandai menjaga kebajikan rakyat tetap akan mendapat sokongan rakyat.tak kira mana parti pun.yang penting barisan nasional pandai menjaga hati rakyat kita sebagai rakyat tetapakan menyokong

Puteri UMNO Bahagian Segambut said...

Insyaallah selama BN masih memerintah Malaysia segala janji terhadap rakyat akan dipenuhi

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN