Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Monday, May 14, 2012

Gelombang Merah #UMNO66 Buat Cybertroopers Pakatan Haram Gabra

Menyedari Himpunan BERSIH 3.0 opsssss bukan himpunan tetapi rusuhan BERSIH telah menampakkan impak sangat GAGAL. kemudian diterenjatkan dengan sambutan gah Himpunan ulang tahun UMNO yang sangat berjaya. Perbandingan kedua situasi dah tunjukkan. BERSIH3.0 masuk liang lahad. Cyber trooper dan blogger pakatan mulai panik nak membuat sesuatu mengaibkan UMNO dengan cara paling terbodoh pu3 jumpa. kepanikan mereka menggunakan gambar paling lawak, minah tak cukup kain tapi mampu beli pewarna celup mera. Penyokong pasukan Kelantan semasa Piala FA adalah kebodohan tak sudah-sudahnya.

Perhatikan logo UMNO pada lengan minah bertopeng. logikker logo tu look kemas wlu lengannya terlibat? apasal la ikatan kepala tak bubuh tulisan UMNO. stil used 'kelatan'? sonangje kerana tukang edit tak boleh ubahnya!

tengok betul-betul kedua gambar dalam possing yang sama. ish2...... cyber trooper atau blogger pakatan dh semakin zero kepakaran IQ mereka!

Tengok gambar ini, belum lamakan gambar ini. masih sebati dalam otak sesiapa yang melihatnya sebelum ini. possingpun sebiji. nk edit tambah logo UMNO tang pusat minah tak cuku kain tu? hahahahahahahaha pu3 tergelak sangat melihat gambar ini. siapa yang buat? siapa lagi blogger Milosuam yang sah otaknya tak cukup kapasiti stor yang luas. samalah video sebelum ini!

LAWAKNYA. asyik-asyik buat perbandingan sah pasal jejak calon isteri. setiap kali buat perbaningan sah soal cari bini. Dalam otak budak pkatan ni. part nak mengorat je .Tapi sesiapa yang bija dah tau, memang orang masuk pakatan indiidu yang suka layan nafsu mereka je. takkira nafsu apa, semua main redah.

Satu part menarik perhatian pu3 selain kenapa solat di atas jalan raya sedangkan kedudukan masjid negara dekt sangat dari kawasan himpunan BERSIH nan KOTOR ni. kat hujung gambar tu. Lengan siapa? lelaki ker perempuan? kala perempuan.. apasal solat dengan mendedahkan aurat. hukum mana membenarkan melakukan solat dalam keadaan terdedah seperti itu untuk permpuan. Andai lelaki.. eh? solat dekat dengan perempuan? apa hukumnya lelaki dan perempuan solat satu saf ni? jangan kata tak solat ya, sebab posisi tangan menunjukkan ia sedang solat ya. tengok betul2 tau. sama-samalah ita memikirkan akidah mereka yang solat dalam keadaan meragukan ini.


Akhir sekali untuk artikel ini. bukan mengkritik tapi pu3 nak menasihat. kalau nak hentam UMNO, biarlah bijak. jangan memperbodohkan diri dengan menggunakan kepakaran tak seberap tajam tu nak mempopularkan nama Pakatan yang dah nampak tak sepakatnya!



Baca selanjutnya di PEWARIS ANAK BANGSA

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN