Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Tuesday, May 15, 2012

Haram Jadah Punya Penyamun. Meter Air Pun Nak Curi ke? @JDB27 @limlipeng


Terdesak betullah korang ni kan. Sampai meter air pun korang nak rembat. Menyusahkan orang betul. Tak pasal2 pagi ni takde air. Kejadian kali kedua kecurian meter air di kawasan Apartment Taman Sejahtera. Kejadian berlaku tengah malam tadi dan hanya disedari pagi tadi oleh penduduk di situ.


Banyak sangat kes kecurian di kawasan ni. Kes curi motor, curi kereta, kes pecah rumah, curi minyak motor dan macam2 hal lagi. Apa yang YB Segambut boleh bantu? Takkan nak buat tak tau je kot? Undi nak tapi bila kawasan ada masalah tak datang jengah pun. Double standard ke YB ni?




UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

1 comment:

centralkoperasi dot com Pinjaman Peribadi Terbaik said...

#PTPTN kini dengan kempen #BolehBincang manakala #JPA juga turut berusaha mendapatkan semula pinjaman pelajaran yang jabatan itu telah keluarkan.

Jika sumber minyak khazanah kekayaan negara diurus tadbir dengan baik melalui pengasingan hasil minyak kepada sebuah badan khas yang melabur hasil minyak ke dalam sektor yang memberikan pulangan yang tinggi, #Malaysia pasti mampu menjadi seperti Norway memberi pendidikan PERCUMA kepada rakyatnya.

Norway telah lama menetapkan langkah mengasingkan hasil minyak tersebut dan hanya mengambil keuntungan sahaja dari pelaburan yang telah dijana. Wal hasil tabung hasil minyak negaranya begitu tinggi sehingga mampu menanggung kos pendidikan kepada rakyatnya.

www.CentralKoperasi.com

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN