Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Sunday, May 20, 2012

Penantian selama 107 Tahun @Chelseafc Berakhir semalam 19052012



Akhirnya penantian selama 107 tahun Kelab bolasepak dari London, Chelsea berakhir semalam apabila Chelsea dinobatkan sebagai Juara Champion League awal pagi tadi dan menyaksikan Bayern tewas di tempat sendiri.







Juara ditentukan melalui tendangan penalti selepas kedua-dua pasukan terikat dengan keputusan 1-1 yang mana masing2 telah dijaringkan oleh Thomas Mueller pada minit ke-83 dan Didier Drogba pada minit ke-88.

Kejuaraan ini juga mmenjadi kemenangan terindah buat Penjaga Gol Chelsea, Petr Cech yang meraikan hari lahirnya hari ini dan juga buat Kapten di perlawanan akhir UCL, Frank Lampard yang telah 11 tahun bermain untuk kelab Chelsea.



Chelsea adalah satu2nya Kelab dari London yang telah memenangi Piala UCL ini mendahului jiran2 mereka seperti Arsenal dan lain2.



SP: Mesej untuk team "ABC" - Mohon Jeles banyak2 sebab kitorang ada 2 Piala season ni. Korang layan dulang kenduri je ok :P



Tahniah CHELSEA!!!!
WE KEEP THE BLUE FLAG FLYING HIGH


UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN