Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Wednesday, May 9, 2012

GEMPAR : AHLI POLITIK TERKENAL BUNTINGKAN GADIS MELAYU KEMUDIAN SURUH GUGURKAN.....

Fuyooo..Isu gambar seks Azmin Ali tak selesai lagi...dah pulak timbul isu Naib Presiden PKR buntingkan anak orang...Dahsyat betul pemimpin-pemimpin tertinggi PKR...Tian Chua didakwa telah membuntingkan seorang gadis Melayu yang dipercayai anak kepada seorang pemimpin pakatan...

Untuk menutup malu dan diketahui umum..Tian Chua telah mengarahkan gadis tersebut menggugurkan kandungannya..Kesian gadis tu..dah la jadi mangsa Tian Chua..lepas tu ditambah pula dengan dosa memggugurkan kandungan tersebut...Berapa agaknya bayaran yang dibuat oleh Tian Chua kepada keluarga gadis tersebut untuk menutup kisah hitam ini??

Beginikah moral pemimpin yang kononnya akan mentadbir Malaysia satu masa nanti....

Ikutu pendedahan yang dibuat oleh Raja Petra mengenai skandal sek yang melibatkan Tian Chua dan seorang gadis melayu....

Sekadar Hiasan

Boleh kita berbicara tentang gadis Melayu itu, anak kepada pemimpin pembangkang, yang Tian Chua buntingkan dan kandungannya digugurkan untuk menutup malu? Saya tidak akan memberitahu nama atas dasar tidak mahu memalukan gadis tersebut dan bapanya.

Dr Syed Husin Ali tahu mengenai perkara ini dan beliau tentu faham maksud saya. Kita tinggalkan perkara ini dahulu, sementara waktu, melainkan jika Tian Chua mahu berterusan mengasak saya - Malaysia Today, 6 Mei 2012



Elok la tu..Ketua Umum PKR seorang biseksual ... Timbalan Presiden PKR suka 'main' dalam tandas ... Naib Presiden PKR berjaya membuntingkan gadis Melayu ...EP ingin mengucapkan setinggi-tinggi syabas dan tahniah kepada Parti Keadilan Rakyat (PKR) kerana mempunyai barisan kepimpinan parti ini mewarisi bakat-bakat terpendam dalam aksi seks bebas.

Memang patut pun Anwar memperjuangkan hak LGBT kerana kerana undang-undang yang ada sekarang ternyata kolot dan tidak releven dengan PKR dan ianya perlu dirombak atau dimansuhkan.


Sumber: EMPAYAR PEMUDA

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

1 comment:

hendi Zikri didi said...

Nama: __ Hendi Zikri Didi
Kota: _______________ Malaka
pekerjaan: _ Pemilik bisnis
Setiap pemberitahuan: ____ hendidi01@gmail.com

Halo semua, harap berhati-hati tentang mendapatkan pinjaman di sini, saya telah bertemu banyak pemberi pinjaman palsu di internet, saya tipuan saya hampir menyerah, sampai saya bertemu seorang teman yang baru saja mengajukan pinjaman dan dia mendapat pinjaman tanpa stres, jadi dia memperkenalkan saya pada PERUSAHAAN PINJAMAN AASIMAHA ADILA AASIMAHA ADILA yang sah, saya melamar Rm1, 3 juta. Saya memiliki pinjaman dalam waktu kurang dari 2 jam hanya dalam 1% tanpa jaminan. Saya sangat senang karena saya diselamatkan dari menjadi miskin dengan hutang. jadi saya menyarankan semua orang di sini membutuhkan pinjaman untuk menghubungi AASIMAHA dan saya meyakinkan Anda bahwa Anda akan mendapatkan pinjaman Anda.

Aplikasi / Pusat Kontak
E-mail: ._________ aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
WhatsApp ____________________ + 447723553516

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN