Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Thursday, December 13, 2012

Rumah Rakyat Lembah Pantai Buat @RajaNongChik Sebak dan Menangis @umbkl #BN4WP #1MalaysiaTolakFitnah #TolakPR


Kalau cacai PR yang buta hati buta perut tengok gambar kat atas ni sure dorang kata Raja Nong Chik pura-pura menangis untuk tagih simpati dan meraih undi untuk PRU akan datang tetapi kenyataan yang sebenarnya bukan seperti apa yang mungkin cacai-cacai PR fikirkan.

Raja Nong Chik sebak hingga mengalirkan airmata kerana projek pembangunan semula flat 4 tingkat Kg Kerinchi, K-Residensi yang telah diperjuangkan oleh beliau sejak dari 25 tahun dahulu akhirnya tercapai walaupun beliau terpaksa berdepan dengan pelbagai rintangan.


Rintangan dan halangan utama yang terpaksa beliau hadapi adalah apabila Nurul Izzah berjaya menghasut segelintir penduduk untuk menolak rancangan pembangunan ini. Nurul Izzah juga telah menghasut penduduk membuat tuntutan yang tidak masuk akal sedangkan pemaju telah bersedia memberi apartment baru 3 bilik dengan keluasan 900 kaki persegi untuk menggantikan flat usang tiada bilik keluasan 380 kaki persegi.


Anggaran harga rumah baru mereka ialah RM350,000!! Bukan murah tu!! Pemaju juga beri wang pampasan untuk perpindahan keluar dan masuk. Pemaju juga menanggung kos menyewa penduduk sepanjang projek dilaksanakan. Itu pun tak cukup lagi?


Boleh baca cerita selanjutnya di SINI



SP: Nurul Izzah sebagai YB Lembah pantai patut berasa malu kerana cuba menghalang projek pembangunan demi keselesaan rakyat. Janganlah dek kerana cita-cita nak ke Putrajaya nasib rakyat diperjudikan. Akai ada ka????

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN