Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Thursday, December 6, 2012

Zairil Balaci DAP Sah Bukan Anak Kandung Khir Johari #TolakPR


Pembaca kenal dengan budak Cina DAP dalam gambar di atas ni? Nama budak hingusan ni Zairil juga merupakan Setiausaha Politik (Setpol) pada Lim Guan Eng. Hari ini sekali lagi penipuan puak Pakatan Haprak ni terbongkar.

Pertamanya budak Zairil ni BUKAN anak kandung Khir Johari. Keduanya status beliau beragama Islam juga meragukan kerana cara kehidupan beliau masih seperti budaya Cina DAP. Tidak mengamalkan langsung cara kehidupan orang Islam. Pembaca fikirkanlah sendiri amalan budaya yang GR maksudkan.


Inilah PENIPUAN yang amat dahsyat, puak DAP ni sanggup mempergunakan Islam semata-mata untuk menarik simpati undi dari bangsa Melayu dan yang beragama Islam. Budaya politik kotor yang mereka gunakan sebenarnya boleh membawa kehancuran agama Islam itu sendiri. Di manakah PAS dalam hal ini? Mereka tahu tentang perkara ini boleh meruntuhkan agama Islam yang suci tapi mereka hanya mampu berdiam diri saja kerana takut.

PAS dan seluruh Pakatan Haprak tak layak untuk memerintah negara ini kerana agenda tersembunyi mereka boleh membawa kehancuran negara. Rakyat harus sedar dan menilai mana yang baik dan buruk, jangan mudah percaya dengan JANJI MANIS bagaikan bulan dan bintang tapi akhirnya habuk pun tak ada.


Baca cerita selanjutnya di SINI dan SINI

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN