Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Wednesday, February 27, 2013

HOT!!!! Samseng PR Ugut Blogger Rezqeenhill #1Malaysia #tolakPR



Inilah wajah-wajah sebenar penyokong PR di Malaysia. Semakin hampir pilihanraya semakin terserlah wajah sebenar mereka. Pembaca nilaikanlah sendiri penyokong yang macam mana mereka ni. Lihatlah bahasa yang digunakan disepanjang komen-komen mereka. Inikah  hasil didikan PR kepada mereka selama ini? Mencarut, maki hamun dah macam zikir pulak dah.





Samseng dan mafia pun rupanya ada dikalangan penyokong PR ni. Lihatlah printscreen di bawah ni. Mereka ugut blogger Rezqeenhill. Siap sebarkan gambar dan alamat blogger tersebut. Pembaca baca dan nilaikanlah sendiri.Orang macam ni ke yang akan menjamin Malaysia ni aman di bawah pemerintahan PR? Tak suka dengan seseorang tak perlu tunggu polis. Pergi je cari orang tu kasi tembak je.....lain-lain belakang cerita.





UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

1 comment:

Anonymous said...

mcm ni rupanya akhlak penyokong PKR...adakah pemimpin mereka tak cukup bagi ajaran?

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN