Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Monday, February 18, 2013

Portal Berita Jabatan Penerangan Kena Godam @JPenerangan @DrRaisYatim

SP dapat berita daripada rakan blogger Taipanmaster dari UMBWP berkenaan Portal Berita Jabatan Penerangan Malaysia telah digodam oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab dengan menyebarkan berita palsu tentang perletakan jawatan YAB PM Najib Razak.

Terdesak sungguh orang-orang yang buat kerja2 kotor ni. Kalau dilihat daripada gaya penulisan tue SP macam dah boleh agak angkara siapa ni.

Mungkin mereka-mereka ni dah mula kecut perut dengan aura YAB PM dan juga sokongan yang semakin berpihak kepada BN. Kalau dah kaki fitnah tue memang takde kerja lain selain dari memfitnah ajelah.

Kepada pihak Jabatan Penerangan dan lain-lain website milik kerajaan janganlah pandang ringan perkara ini. Tak mustahil kalau lain-lain laman web pun akan terima nasib seperti yang diterima oleh portal ini sekiranya tahap keselamatan laman web tidak dipertingkatkan.


SP: Pencacai PR pun kaki hacked gak......



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN