Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Tuesday, June 19, 2012

Pengundi di Tmn Danau Desa rindu Aunty @teresakok @mediaumno @umbkl #bn4wp


"Sebagai seorang pengundi di Kawasan Parlimen Seputeh, saya agak hairan dengan ahli parlimen saya dari DAP, YB @teresakok. Sejak PRU-2008 saya x pernah nampak YB sorang ni di kawasan Taman Danau Desa, Taman Desa dan Teratak Muhibbah yang mana semua kawasan tersebut adalah dibawah Parlimen Seputeh. '

Luahan hati dari seorang pengundi di Seputeh tentang Ahli Parlimennya yang dah terlupa jalan ke kawasan2 tersebut yang sebenarnya terletak di dalam Parlimen Seputeh. Oh! Mungkin kerana kawasan di situ adalah kawasan di mana majoriti pengundi adalah orang Melayu dan majoritinya tidak menyokong DAP maka YB Teresa mengambil keputusan untuk meminggirkan mereka? Kesian dengan pengundi yang kempunan nak jumpa wakil rakyat mereka.

Atau mungkin jugak YB kita ni sibuk dengan tugasan sebagai Exco Kanan kerajaan negeri Selangor dan TUJUH (7) lagi jawatan lain yang disandang beliau sampai xde masa nak datang Seputeh.

Hmmmm SP rasa kalau YB dah terlalu sibuk dengan urusan2 lain apa kata kalau jawatan YB Seputeh tue bagi je pada calon lain yang lebih banyak masa untuk mendengar keluhan rakyat Seputeh.


Baca selanjutnya di THE KUALA LUMPUR CHRONICLE


UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN