Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Thursday, June 7, 2012

Inilah Baru Dinamakan WALK THE TALK #BN4WP @rizalmanmokhtar

Jika tajuk di atas ini benar-benar terjadi, tidak hairanlah jika orang-orang UMNO akan pengsan berulang-ulang kali selama 4 hari kerana tidak dapat mempercayai bahawa Ahli Parlimen Bandar Tun Razak, si Khalid Ibrahim menghantar wakilnya memberi sumbangan kepada penduduk tempatan. Itu baru hantar wakil, fikirkan bagaimana jika Khalid Ibrahim turun sendiri ke sini, mesti penduduk sini khususnya akan membuat kenduri kesyukuran.

Namun saya yakin, orang-orang UMNO dah biasa dah hidup tanpa pemimpin di dalam kawasan ini. Nak tahu mengapa? Google tengok apa maksud saya sebentar tadi.



Back to story, pada petang tadi, Barisan Nasional (BN) melalui UMNO Bandar Tun Razak telah menghantar sebanyak 1,100 buah hamper barangan kegunaan dapur kepada penduduk Taman Mewah, Bandar Tun Razak.

Sumbangan ikhlas BN ini disampaikan secara berperingkat-peringkat kepada seluruh penduduk taman tersebut tanpa mengira warna kulit dan baju parti yang penduduk anuti. Semuanya berhak mendapatkan sumbangan yang tak seberapa ini.










SP: Untunglah penduduk di Bandar Tun Razak mempunyai seorang Ketua Pemuda yang sangat prihatin. Kalau orang2 di BTR tak nampak lagi dan masih lagi nak beri kepercayaan kepada Pakatan Haram untuk mentadbir BTR SP tak tau nak habaq apa lagilahkan.

Yang pastinya bukan Khalid Ibrahi atau orang2nya yang datang hantar bantuan tetapi Pemuda UMNO yang prihatin. Syabas Pemuda UMNO BTR. Teruskan usaha untuk menawan semula BTR!!!!!!



Baca selanjutnya di REZQEEN HILL

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN