Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Sunday, June 3, 2012

Apa Dah Jadi Ceramah PR di Segambut? @limlipeng @JDB27 #bn4wp

Dahsyat ceramah Isu2 Semasa Pakatan Haram di Segambut malam tadi. Ceramah yg dibuat di kawasan lapang berhadapan dengan Mandy Villa penuh dengan penyokong2 P (kurg drpd 150 org yg hadir).

SP tak taulah sejak bila PR buka keahlian kepada warga asing kerana yg hadir semalam majoriti pekerja kontrak Indonesia yang mungkin menyangka ada wayang pacak di sana semalam.

Tabik spring jugak kpd penceramah2 hebat daripada Pas dan PKR yang hebat menjaja kisah dongeng kepada "orang2 segambut" especially YB Kuala Langat yg hebat memaki daripada mula hingga akhir ceramah.

Malas nak cerita panjang2. Tengok jelah gambar tapi gambar kurang memuaskan kerana tempat ceramah gelap. Penganjur tak mampu nak sediakan lampu.



Twitter: @MazniM
Email: cintasue78@gmail.com
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

6 comments:

Anonymous said...

tahniah juga kerana berani hadir dn menadah telinga mendengar isu2 rakyat, kebenaran dn fakta penyelewengan pemimpin BN. Maklumat yg xmungkin sama sekali keluar dlm utuseks dn tv3suku, iaitu lidah rasmi bn. Maklumat yg mereka sampaikn adalah jwpn2 dlm parlimen msia. Boleh semak handsart parlimen jika mau. Dan, mgkn ada beberapa "pekerja kontrak", mgkn.. Tp jgn lupa, kerajaan bn juga yg dh beri warganegara pd mereka itu dn mendaftarkn mereka dlm daftar pemilih spr. Tahniah ya, kerana mjadikn segambut lubok warga asing bmastautin dn mengundi utk bn!

Puteri UMNO Bahagian Segambut said...

Ckp tnpa fakta dn bukti.

Anonymous said...

puteri ketinggalan zaman.. Tu la, byk sgt baca utuseks, tv3 suku. Jgn asyik dok pikior poket sendiri je

Puteri UMNO Bahagian Segambut said...

1 lagi tuduhan tanpa bukti.

Puteri UMNO Bahagian Segambut said...

1 more thing if gentle komen jgn gna Anon :-)

teddy lisa said...

Nama:Teddy Liza
status perkawinan: janda
jumlah pinjaman:3.6 miliar rupiah
tempat tinggal saya:. Palangkaraya
email ku:::teddyliza2020@gmail.com
kesaksian yang memotivasi saya whatsapp :;l+ 6281617538564
tujuan pinjaman saya :Investasi / hutang

Halo semuanya, sekarang dari (bahasa Indonesia [baˈha.sa in.doˈne.sja])/Malay, . Saya seorang janda dengan dua anak dan sejak Februari 2019 karena kebakaran dalam bisnis yang membanjiri bisnis saya dan saya mencoba mencari pinjaman dari bank saya, bank mengatakan dengan saya memiliki kredit buruk sehingga saya mencobanya dengan pemberi pinjaman lain di mana saya bodoh. Tetapi seperti yang Tuhan kehendaki, saya membaca kesaksian AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM di majalah bisnis, yang membantu bisnis dan individu dengan pinjaman besar. Saya mengajukan permohonan dan saya telah menerima pinjaman 3,6 miliar rupee dengan tingkat bunga sangat rendah 1% dan rencana pembayaran yang lebih baik. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda bahwa ada banyak scammer di sini. Ambil permintaan peminjam untuk biaya asuransi, Peminjam tidak memiliki sertifikat bisnis, Peminjam palsu tidak peduli dengan gaji bulanan Anda yang membuat Anda memenuhi syarat untuk mendapat pinjaman, peminjam Palsu tidak memiliki alamat kantor fisik. Peminjam palsu meminta biaya pendaftaran dan biaya pajak, peminjam Palsu tidak memiliki situs web. Jika Anda mencari pinjaman, selalu minta pemberi pinjaman untuk situs webnya, karena banyak pemberi pinjaman palsu tidak memiliki alamat dan situs web. Jika Anda menginginkan pinjaman yang sah,Sukses hanya datang bagi mereka yang percaya pada diri mereka sendiri dan siap untuk menang. Saya tidak mengharapkan apa pun selain yang terbaik untuk Anda. Beralih ke tahap baru dalam hidup bisa menjadi proses yang menantang. Semoga Anda beruntung dalam semua upaya masa depan Anda, Anda akan menjadi hebat. ajukan sekarang.

Aasimaha adila ahmed kontak pusat aplikasi pinjaman
E-mail**aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
Whatsapp *********^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^+ 447723553516

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN