Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Friday, June 15, 2012

Alhamdulilah Allah Bersama Perjuangan UMNO #bn4wp @umbkl @mediaumno


Semalam sekali lagi YAB Timb. Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin membuat lawatan kerja ke Parlimen Bdr Tun Razak. Apa yang bestnya, tahun ini saja sudah lebih 2x YAB TPM mengadakan lawatan ke Bdr Tun Razak. Yang menyedihkan lagi, di manakah Ahli Parlimen Bdr Tun Razak?? Kenapa tidak menyambut kedatangan YAB TPM di Bdr Tun Razak?? Inikah sikap baik yang ditunjukkan oleh seorang pemimpin??

Lawatan YAB TPM semalam di Bdr Tun Razak bermula dengan sesi soal jawab bersama Persatuan NGO di Institut Latihan DBKL. Selepas menunaikan Solat Zohor di Surau Kg Malaysia Raya, YAB TPM meluangkan masa sebentar menjamu selera bersama penduduk Kg Malaysia Raya dan Kg. Malaysia Tambahan.



Ada beberapa permohonan daripada penduduk Kg. Malaysia Raya dan Kg. Malaysia Tambahan, antaranya memohon untuk memanjangkan tempoh pemilikan tanah yang diduduki mereka sekarang. Menariknya, permohonan tersebut telah dipersetujui oleh TPM secara tak rasminya. Selepas itu, YAB TPM ke Pekan Sg. Besi untuk mendengar taklimat pembangunan Masjid Jame' Ibnu Khaldun.

Persoalannya yang GR ingin utarakan kepada Ahli Parlimen Bdr Tun Razak Tan Sri Khalid Ibrahim a.k.a Khalid Gagap kenapa tidak pernah turun padang bertemu rakyat. Kenapa tidak boleh meluangkan sedikit masa bersama rakyat di Bdr Tun Razak?? Baca selanjutnya di GOSSIP RAKYAT



SP: Alhamdulilah Allah bersama perjuangan UMNO........

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN