Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Tuesday, June 19, 2012

Adun Mana yang Ada Skandal Ni? @mediaumno

Kalau benar mereka dah berkahwin, alhamdullilah-tiadalah berlakunya maksiat atau berita bualan orang ramai yang akhirnya menimbulkan fitnah.

Ceritanya begini, Adun Merbau Pulas-PAS, YB Dato Siti Asyah Ghazali sebelum ini didakwa oleh penduduk dikawasanya mendakwa bahawa YB ini sah telah bernikah dengan Pegawai Khas yang juga merangkap pemandunya tetapi bila ditanya oleh rakan-rakan yang mengenali beliau YB ini menafikannya.

Menurut sumber yang boleh dipercayai, pemandu yang juga pegawai khas yang bernama Sazali Bin Sudin mengakui bahawa beliau telah mengahwini YB siti Asyah, secara sah dengan menjadi isteri kedua kepada pemandunya.

Yang peliknya, menurut YB Adun Merbau, beliau mendakwa ada berjumpa sendiri dengan Isteri pertama suaminya untuk meminta kebenaran untuk berkahwin sedangkan dari sumber yang dipercayai , isterinya tidak mengizinkan perkahwinan antara suaminya dengan YB Siti Asyah dan ada sedikit perang mulut antara mereka.

Heboh mengatakan YB Siti Asyah, merampas suaminya dan ada juga mendakwa bahawa YB Siti tekad akan memberhentikan Sazali jika mereka tidak berkahwin.

Memang hebat orang Pas bab pusing-pusing dan cakap auta bila isteri Sazali mengadu bahawa suaminya tidak pulang beberapa hari ke rumah yang dipercayai bersama YB Siti. Inilah contoh ahli Pas sedangkan suami atau isteri boleh mereka tipu inikan pula rakyat.

Cerita hangat ini juga rupanya dihidu oleh MB Kedah, dengan memberi kata dua kepada mereka berdua untuk berkahwin dan syarat yang dikenakan oleh MB Kedah, YB Siti akan hilang semua jawatan dan kuasa jika YB ini mengambil keputusan untuk meneruskan niat berkahwin.

Hmmmmmm…MB Kedah ada kuasa untuk tentukan jodoh adun muslimahnya.


Baca selanjutnya di KHAZANAH MINDA POLITIK MELAYU



SP: Rupanya Muslimah PAS pun wanita biasa gak ye.....


UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN