Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Friday, August 31, 2012

Selamat Ulangtahun Kemerdekaan Malaysia #Merdeka55 @NajibRazak @TwtUpMerdeka @umbkl

Selamat Ulangtahun Kemerdekaan Malaysia yang ke 55 tahun buat semua pembaca blog SP.

Telah 55 tahun negara kita merdeka dan dalam tempoh itu juga negara kita terus melakar pembangunan demi pembangunan yang pesat dan juga bermacam2 Transformasi untuk keselesaan dan kesejahteraan rakyat. Segenap lapisan rakyat dapat merasai nikmat pembangunan hasil daripada usaha kerajaan yang berterusan.

Kita sebagai rakyat seharusnyalah bersyukur dengan nikmat yang telah dikurniakan kepada kita. Salah satu daripadanya adalah nikmat Keamanan negara yang merupakan tanggungjawab kita bersama2 dan bukan hanya terletak di bahu sebelah pihak sahaja.

Insiden seorang lelaki menanggalkan seluarnya dan dihalakan ke arah gambar YAB PM tidak seharusnya berlaku. Ini bukan budaya kita dan bertentangan dengan ajaran islam. Perbuatan tersebut jelas menunjukkan pembangkang GAGAL mendidik penyokong mereka berkenaan tuntutan2 Perhimpunan Janji Bersih. Bagaimana mereka hendak memerintah negara apabila kelompok penyokong yang tak seberapa pun mereka tak mampu nak tangani?

SP berharap pihak berkuasa akan dapat mengambil tindakan yang sewajarnya terhadap manusia biadap ini sekurang2nya dapat menjadi peringatan kepada generasi muda yang lain.


SP: Dalam sibuk menuntut pilihanraya yang Bersih mereka terlupa untuk mengajar Penyokong mereka tentang MORAL yang bersih.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN