Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Monday, August 6, 2012

ALERT!!!!!! Jentera BN WP Wajib Tengok dan Cam Muka Penyangak PR Ni #BN4WP

Azizul Bin Mamat
Siapa budak ni ?
Apa masalah dia dengan Jentera Barisan Nasional Wilayah Persekutuan?
Apahal dia plak jadi headline blog REZQEEN HILL?

Ada cerita di sebaliknya.
Jom lihat di bawah ni.
"..seromok aku dapat potong bena (banner) dan bendera BN nie.. sesuatu perasaan yg tak dapat digambarkan..dan ruju pada yg pakar potong benar puak munafik dpt pahala kena lak bulan ramadhan lagi berganda2 pahalanya.."
Alhamdulillah, akhirnya.

Teka teki siapakah dalang di sebalik TUKANG POTONG banner di sekitar Wilayah Persekutuan ni sudah terjawab dan inilah salah seorang mahkluknya bernama Azizul Bin Mamat.

Kepada semua Jentera Pemuda UMNO dan Komponen Parti BN di WP, wajib perhatikan makhluk jahanam yang sakit hati melihat banner dan sepanduk-sepanduk UMNO.

Saya tidak mahu memberi cadangan kepada jentera-jentera BN di WP tapi kalian sudah tahu apa yang perlu dilakukan terhadap makhluk ni.

Azizul (dua dari kanan)

So selepas ni setiap langkah malaun ni akan diperhatikan dan jaga-jaga ya Azizul jangan sampai kau pula yang dicantas nanti. 

Mohon share

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

2 comments:

Anonymous said...

astagfirullah..artikel asal takde pun menulis ustazah pas..tapi kenapa artikel dalam blog ni memfitnah? tidak takut dosa dan siksa azab api nerak yang maha dahsyat?apakah tidak lagi menghormati ramadhan ini?

Puteri UMNO Bahagian Segambut said...

ko baca artikel ni ke tidak Anon?

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN