Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Monday, August 6, 2012

Demi Cita2 Ke Putrajaya Pok Nik Rela PAS Dihina @umbkl


KUALA LUMPUR 5 Ogos - Ahli Pas di peringkat akar umbi mahu parti itu keluar segera daripada pakatan pembangkang kerana kebiadaban DAP serta Pengerusinya, Karpal Singh terhadap Islam merupakan satu perkara yang tidak boleh diterima dan tidak boleh dimaafkan.
Bekas Ketua Dewan Pemuda Pas Pulau Pinang, Mohamed Hafiz Mohamed Nordin berkata, mereka berpendapat selagi Pas berada dalam pakatan tersebut, perjuangan Islam yang selama ini menjadi asas perjuangan parti tersebut akan terus dikekang hebat oleh DAP.

Ujarnya, ia merupakan satu hakikat yang berlaku dan atas sebab itu golongan ulama di dalam Pas perlu tampil meminta pucuk pimpinan parti mengkaji semula kerjasama parti tersebut dengan DAP serta Parti Keadilan Rakyat (PKR) - Baca selanjutnya di SINI



Apa yang SP nampak yang  dok minta keluar PR ni PAS di peringkat akar umbi tapi Pok Nik dok kata "takpa" yang penting cita-cita ke Putrajaya tercapai. SP nak bertanyalah mana agaknya maruah pemimpin atasan Pas ni? Dok takpe2 lgi bila Pas dan islam dihina DAP. Bagi mereka mana yang lebih penting ye Islam atau Kedudukan? Hmmmm........kepada Karpal dan DAP teruslah menghina PAS kerana PAS tak kisah dan akan setia bersama-sama perjuangan DAP dan PKR. Rela diperkudakn asalkan niat ke Putrajaya tercapai, Kalau keluar pakatan nanti kempunan lak nak jadi menteri kabinet kuikuikui......



SP: Nak hina PAS takpe tapi jangan hina ISLAM!!!!!! 

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN