Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Monday, October 1, 2012

PR Caci Kakitangan Kerajaan @umbkl

Selepas DS @NajibRazak mengumumkan bonus untuk kakitangan kerajaan, as per Budget 2013, ramai penyokong - penyokong pembangkang yang berbangsa Cina mula mengkritik dan menghina kakitangan kerajaan contohnya seperti pemalas dan tidak deserve bonus 15 bulan yang diberi oleh DS Najib. Gambar dibawah adalah komen - komen penyokong pembangkang dalam beberapa portal pro - pembangkang seperti The Malaysian Insider dll :



Selain itu, biasalah yang dok kena kutuk dan hina ni kakitangan kerajaan yang beragama Islam/Melayu. Lagi gambar - gambar di bawah:


Baru dapat kuasa sikit dah pandai nak hina kakitangan kerajaan. Ada pulak komen tu x sabar nak lay off 20 - 30% kakitangan kerajaan bila dapat kuasa. Bagus lah, yang majority pun orang melayu. Kita ni dah lama berkuasa tapi x pernah nak hina - hina bangsa lain, top ten paling kaya pun 8 daripada nya orang Cina, lagi x pernah satisfied. So, masing - masing decide nak masa depan negara yang macam mana. Chow!

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN