Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Tuesday, April 17, 2012

Lagi tentang @LYNAS : Penyokong PAS & PKR Tak Puashati Dengan @anwaribrahim?


Dengar2 cerita pendemo2 PAS dan PKR yang join Himpunan Hijau di Kuantan pada 26/2/2012 tempohari kecewa dengan pembahagian bayaran upah yang dilakukan. Mereka tak berpuashati kononnya pendemo PKR dan PAS dibayar sedikit berbanding pendemo2 dari parti rakan subahat mereka, DAP yang dibayar lebih tinggi.Yang lebih mendukacitakan mereka lagi adalah apabila segelintir daripada mereka tidak menerima "Bantuan2" lain seperti yang dijanjikan sedangkan mereka kebanyakkannya datang dari jauh seperti Selangor dan Kuala Lumpur,

"Kepala2" yang dilantik untuk mengumpulkan pendemo2 ni dah pening kepala memikirkan hutang-piutang yang masih belum dilunaskan dengan syarikat pengangkutan yang membawa pendemo2 tersebut malahan ada daripada mereka yang terpaksa mengeluarkan wang sendiri.

Alahai kesiannya rakyat marhaen ni. Demi untuk memuaskan nafsu pemimpin2 atasan mereka2 ni sanggup menanggung beban hutang walhal bos2 mereka bersenang-lenang. Itulah sape suruh percaya sangat dengan janji-janji manis penyamun2 ni semua. Tak pasal-pasal kena tanggung hutang.


Agak2 lepas ni ada tak Mahasiswa lak yang bersungut 'imbuhan' yang diterima tak seperti yang dijanjikan? Tak dapat upah cari je Sepasang couple yang berucap dalam video ni....... ngeh3




UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN