Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Monday, April 16, 2012

#DemoPTPTN - Pembangkang Lacurkan Mahasiswa? @AnwarIbrahim @n_izzah @tianchua


SP difahamkan tujuan Mahasiswa2 berdemo pada hari Sabtu yang lepas kononnya mendesak Kerajaan untuk memansuhkan PTPTN. Ramai2 berdemo di hadapan pusat membeli-belah SOGO, berkhemah di Dataran Merdeka konon2nya nak bantah tentang PTPTN tapi sebenarnya bukan itu tujuan utama perhimpunan dorang ni. Rupanya demo ini lebih kepada membawa hasrat pihak Pakatan Haram yang memang dah tak sabar-sabar nak membentuk Kerajaan.

Kenapa tak pandang kamera?

Sedihkan bila golongan yang mengaku bijak pandai dan bergelar Mahasiswa ini rupa-rupanya tak sedar yang mereka2 ni "DILACURKAN" oleh Pakatan Haram ini demi memuaskan nafsu serakah mereka. Demo yang sepatutnya untuk memperjuangkan hasrat mereka untuk menghapuskan PTPTN tercemar bila mahasiswa2 ini terpekik2 melaung2kan perkara yang tiada kaitan dengan tujuan asal mereka.

Kumpulan berkenaan melaungkan slogan antaranya “Najib Altantuya”, “Mansuh PTPTN”, “Jahanam Umno-BN”, “Musnah Rosmah”, “Reformasi” dan “Jahanam Najib.”
Forblogger.net

Apakah kaitan demo PTPTN dengan slogan2 di atas? Jawapannya memang tiada kaitan langsung dengan mereka TETAPI memang ada kaitan dengan Pakatan Haram. Tak caya? Tengok video kt bawah ni



video



UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

1 comment:

Muhammad Naguib bin Kaharudin said...

Ada permit ker camping tu? Kalau takde Polis n Dbkl mohon halau jerrr..


Mohon add link blog saya http://gombakgempur.blogspot.com/

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN