Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Friday, March 29, 2013

Tu Diaaaa!!!! Samseng Taik Kucing PR Bantai Pemuda UMNO #TolakPR #BN4WP


Hebat mainan politik budak² pencacai PR di Bandar Tun Razak hari ini. Dek kerana tak terlawan merimbunkan bendera² Pakatan di sini, malam tadi seorang Pemuda Barisan Nasional (BN) dibelasah sehingga mendatangkan kecederaan kepada Mohd Fadzili.

Fadzili merupakan Pemuda UMNO yang aktif di dalam Parlimen milik Khalid Ibrahim ini dan sentiasa berada di sisi UMNO dalam memperjuangkan agama, bangsa dan negara.

Kejadian didakwa berlaku di hadapan bank CIMB, Jalan Jujur Bandar Tun Razak yang turut disaksiakan oleh Pengerusi PDM, Saudara Hisham Hamidi yang berada di tempat kejadian. Beliau sendiri mengesahkan berlaku pergelutan dan tumbuk menumbuk yang dimulakan oleh pencacai PKR jilat punggung ini.

Satu laporan Polis telah dibuat ke atas Mohamad Saiful Bin Mansur ini.

Tindakan biadap Saiful ini sudah boleh diduga apabila sebelum ini Saiful pernah membuat ugutan terhadap blogger Rezqeen Hill kerana tidak bersependapat dalam ruangan komen di Facebook.

Dek kerana banner bodoh ini telah menyebabkan si Saiful menjadi bangang untuk mempertikaikan apa yang tertulis di atas dada banner tersebut.
Lihat di bawah ini, details Saiful.

Ahli Pengakap di Wilayah Persekutuan yang begitu aktif mengeluarkan kenyataan dan statement & risalah² yang tidak bertanggungjawab di laman Facebook. Saya tidak nafikan Saiful begitu concern dengan perkembangan politik semasa tetapi daripada apa yang pernah dipaparkan melalui Facebooknya, saya dapat melihat satu kedunguan yang terpalit di dalam benak kepala otak dia.

Sebenarnya saya tak berminat nak cerita & londehkan aib pencacai & pejuang LGBT Malaysia tetapi hal ini dilakukan kerana terpaksa dek kerana kelibat Saiful dan sekutunya Azizul boleh mengancam nyawa orang lain hanya kerana berbeza pendapat politik. 

Suka saya nasihatkan pihak Polis supaya mengambil tindakan terhadap mereka yang melakukan kesalahan ini untuk dihadapkan ke muka pengadilan. Kerana dibimbangi akan tercetus lagi perkara² sebegini yang dirasakan akan memberi rasa kurang selesa di kalangan rakyat setempat terutama di Bandar Tun Razak.

Berikut maklumat dan details yang saya perolehi daripada laman web SPR yang mendedahkan lokaliti pencacai PR ini.
Sumber: Bersih3Suku
 

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN