Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Monday, February 20, 2012

Amboiii Cheq xsabaq nak Abg Nuar Kuaq TV3 naaa.....

Kamilah Die Hard Fans Anwar ibrahim

Tak sampai 24 jam SP cete pasal Die Hard Fans Anwar Ibrahim (AIC) hantar memorandum ke TV3 mintak TV3 bagi slot ekslusif untuk Anwar Ibrahim tepis dan tangkis isu Israel tuptup ada lagi berita terbaru pasai depa ni

Tengok video ni sat




Yang kat dalam video atas nun Presiden AIC, Saifuddin Shafi Muhammad yang sedang menjalankan tugasnya dengan penuh dedikasi buat Abg Nuar tercinta. SP heranlah dengan depa. Kutuk kemain lagi kat TV3 alih2 sekarang macam orang gila talak minta rujuk balik. Yang sebenaqnya ni kehendak Abg Nuar sendiri kot tapi malu nak terus-terang almaklumlah takut orang tuduh dia suka jilat ludah sendiri sebab sblm nikan dia galak dok hentam TV3 macam-macam.

Ce view video ni kalau tak caya Anwar hentam TV3




Kat bawah ni petikan skrip yang Saifuddin ni baca kat dalam video yang No 1 tue

"TV3 seharusnya tidak bersikap berat sebelah dengan melakukan serangan bertalu-talu tanpa memberi ruang Dato Seri Anwar Ibrahim menjelaskan kepada umum berhubung isu tersebut, AIC juga mendesak dengan kadar segera supaya diberikan ruang untuk Anwar Ibrahim menjawab tuduhan yang dilemparkan terhadapnya"

"Jika TV3 dan Media Prima dapat menberi ruang untuk Dato Seri Anwar menjawab isu ini, ia merupakan satu lembaran baru untuk mengembalikan kebebasan media yang sebenar"

Korang klik kat blog REZQEEN HILL untuk cerita lanjut tentang Abg Nuar kemaruk nak kuaq TV3 :p
UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN