Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Sunday, September 14, 2014

Benarkah UMNO Bodoh Menurut Zainuddin Maidin @razlanrafii

Membaca kenyataan populis yang ditulis oleh bekas Menteri yang lahir dari parti UMNO di bawah Kerajaan Barisan Nasional (BN), Zainuddin Maidin (Zam) kata 'UMNO Bodoh & Bigot' adalah satu tulisan yang tidak matang.

Sebagai seorang penulis yang berpengalaman dan agak berumur, seharusnya beliau tidak hilang kawalan apabila menulis dan membuat kenyataan dengan memperlihatkan rasa amarah seperti seseorang yang pendek akal.

Seharusnya beliau menunjukkan tauladan yang baik dalam penulisan di blog beliau, bukannya menayangkan sikap tidak baik dan seolah-olah hilang sabar dalam menyampaikan atau memperjuangankan sesuatu.

Adakah UMNO benar-benar bodoh. Jika benar UMNO itu bodoh, sudah pasti kerajaaan tidak akan berjaya mengekalkan pemerintahan negara sehingga ke hari ini.

Zam berhutang dengan saya kerana menggelar UMNO bodoh kerana saya ahli UMNO !

Sama ada Zam bersetuju, memperli ataupin membantah keputusan kerajaan Persekutuan hari ini, perkataan ini tidak boleh diterima oleh saya.

MOHD RAZLAN BIN MUHAMMAD RAFII
Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan


UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

1 comment:

UMNO PARTI PENJARA said...

Adam Adli Dipenjara - Bukti UMNO BENCI anak muda!!

Tak perlu berdolak-dalik...

Politik tetap politik. Kuasa bukan segala2nya.... Tetapi kenapa pemimpin UMNO perlu takut dengan bayang2???

Adakah bila generasi tua UMNO mati, akan diganti dengan generasi datuk nenek UMNO???




Kekejaman pemimpin UMNO yang dilakukan kepada anak muda bukti jelas mereka membenci dan menghina anak muda dan takut dengan bayang2 sendiri!!!



Yang pasti, apabila pemimpin UMNO membuat sebarang hasutan dan kesalahan, mereka akan terlepas dan kalau didenda pun tidaklah setimpal...


Sumber berita

>>>> Klik Di Sini

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN