Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Thursday, September 25, 2014

SPR PUAS HATI DENGAN PROSES PEMBUANGAN UNDI N01 #BN4N01 #PENGKALANKUBOR

Tumpat: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) berpuas hati dengan perjalanan proses pembuangan undi bagi Dewan Undangan Negeri (DUN) Pengkalan Kubor sehingga jam 10 pagi ini.

Timbalan Pengerusinya, Datuk Seri Mohd Hashim Abdullah, berkata beliau berpuas hati dengan suasana pengundian yang kelihatan berjalan lancar.

"Dari pemerhatian saya, tiada sebarang gangguan atau halangan yang boleh menghalang pengundi dari menjalankan tanggungjawab mereka.

"Saya juga mendapati kehadiran pengundi begitu memuaskan dan berharap dengan cuaca yang baik ini, pengundi kawasan ini akan mengambil kesempatan pergi mengundi awal," katanya kepada pemberita ketika melawat pusat pengundian di Sekolah Kebangsaan (SK) Bunohan, di sini, pagi tadi.

Beliau berharap suasana tenang ini akan berterusan sehingga pusat pengundian ditutup jam 5 petang ini.

"Kedua-dua parti kelihatan dapat mengawal keadaan masing-masing dari berlaku sebarang kejadian tidak diingini," katanya.

Sebelum itu, Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed meluangkan masa meninjau perjalanan pembuangan undi di sekolah ini.

Beliau sempat bertegur sapa dan bersalaman dengan Menteri Besar, Datuk Ahmad Yakob, yang kebetulan membuat tinjauan di sekolah yang sama.


UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN