Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Friday, August 15, 2008

Mesyuarat Puteri Cawangan Taman SPPK





Mesyuarat Puteri UMNO Cawangan Taman SPPK telah berlangsung malam tadi di Dewan Taman SPPK. Buat pengetahuan, Taman SPPK merupakan cawangan kepada Calon Ketua Puteri UMNO Bahagian Segambut, Huzry Fionnawatty Hussein. Mesyuarat malam tadi sekali lagi menyaksikan jawatan Ketua Puteri Taman SPPK masih kekal menjadi milik Fionna tetapi barisan Ahli Jawatankuasa Puteri Cawangan menampilkan muka-muka baru yang diharap akan dapat membantu pentadbiran Puteri cawangan.

Setakat ini pencalonan bagi jawatan Ketua, Naib Ketua dan barisan AJK Puteri Bahagian nampaknya berjalan lancar tetapi bagi pencalonan G2 setakat malam tadi menyasikan 4 calon bertanding bagi merebut tempat ke Perhimpunan Agung Puteri UMNO Malaysia pada bulan Disember nanti. Agak memeranjatkan kerana sebelum ini 3 calon menawarkan diri untuk G2 tetapi dalam Mesyuarat Puteri SPPK malam tadi menyaksikan nama Noorhasliza Mohamad Ali (Ketua Puteri Sri Angsana) dicalonkan bersama-sama dengan Mazni Suriya Mohamad (Ketua Puteri Kg Sg Udang). Manakala 2 calon lagi Siti Aisyah Che Pi (Ketua Puteri Tmn Sri Segambut) dan Nashua Fauzun (Ketua Puteri Damansara Heights).

Kepada semua calon yang bertanding G2, semoga berkempen dengan cara yang sihat dan berhemah dan kepada semua perwakilan puteri yang telah dipilih dalam mesyuarat cawanag masing-masing diharap pilihlah calon yang anda rasa layak.

Nota :- Gambar-gambar mesyuarat cawanagn puteri SPPk akan diupdate kemudian.

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN