Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Sunday, July 20, 2008

MESYUARAT PUTERI CAWANGAN

Tahniah kepada 4 Cawangan Puteri yang telah selesai bersidang semalam (19hb Julai 2008). Masing-masing Cawangan Kg Segambut Dalam, Sri Hartamas, Kg Segambut Luar dan Taman Sri Segambut.

Tahniah untuk Nik Farina (Ketua Puteri Sri Hartamas), Rozianita Rahim (Ketua Puteri Kg Segambut Dalam) dan Intan Haniza (Ketua Puteri Kg Segambut Luar) yang baru dilantik dalam Mesyuarat Puteri Cawangan masing-masing semalam manakala Siti Aisyah Che Pi masih mengekalkan jawatannya sebagai Ketua Puteri Taman Sri Segambut.

Diharap dengan perlantikan ketua puteri yang baru ini akan dapat memberi nafas baru kepada Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Segambut khasnya dan puteri cawangan amnya.

Selamat bersidang juga untuk Puteri Cawangan Penchala Link yang akan bermesyuarat pada petang ini. Semoga semuanya berjalan lancar dan mengikut tatacara persidangan.






UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN