Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Wednesday, September 5, 2012

Politik Rasis DAP???? Lu Melayu? Pandai2 Lu Mau Hidup!!! @umbkl

Semalam mamat tonggeng kena tahan dengan PDRM. Tak nampak pun kelibat pemimpin DAP bersama-sama dengan beliau tapi bila amoi k-pop menyerah diri di balai polis siap diiringi pemimpin DAP, Adun DAP dan peguam bela.

Ini ke semangat Sebangsa, Senegara, Sejiwa yang Pakatan Haram laung-laungkan? Buat jahat sama-sama tapi bila melayu kantoi pandai2 melayu tulah nak hidup. Kalau Cina yang kantoi baru DAP ambil tahu.

Bodohlah kamu wahai melayu yang masih lagi menjadi pencacai DAP. Masih tak nampak lagi ke permainan DAP? Ataupun sebenarnya masing-masing dah terlalu bodoh nak menilai?

Yang dipijak gambar pemimpin melayu, yang diketepikan Sultan Melayu, yang dipergunakan orang melayu tapi yang untung siapa????? Yang rugi siapa?????


SP: Lu Fikirlah Sendiri......
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN