Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Thursday, November 29, 2012

[Video] Temubual Ekslusif Bersama Ketua Puteri Malaysia YB @Rosnah_ARS #PAU2012 #UMB @umbkl

UMNO bukan seperti PAS yang berpakaian agama untuk menghalalkan segala-galanya demi memuaskan nafsu politik. Sirah telah mengajar kita, Nabi junjungan mulia, Muhammad bin Abduallah S.A.W tidaj pernah menghina sesiapa. 

Nabi tidak pernah mendoakan keburukan dan kemusnahan walaupun pernah dizalimi Yahudi, sebaliknya mendoakan kesejahteraan dan hidayah buat yang memusuhinya. Inilah sunnah sebenar yang wajar diikuti. 

Sayang sekali sebuah perti yang mengaku memperjuangkan islam, dengan menjerit mendoakan kemusnahan sesama umat islam. Demi politik, segala keterlanjuran mereka, difatwakan sebagai benar dan kononnya itulah ajaran agama. itu kaedah perjuangan mereka, bukan cara kita - Rosnah Rashid Shirlin, Ketua Pergerakan Puteri UMNO Malaysia




UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN