Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Monday, November 26, 2012

Selamat Datang Perwakilan Puteri ke #PAU2012 @Rosnah_ARS @umbkl




PAU yang akan bermula esok dilihat sebagai satu perhimpunan yang begitu penting menjelang PRU13 dan ini adalah platform bagi membincangkan halatuju Agama, Bangsa dan Tanahair.

Sebagai perwakilan dari Sayap Puteri, SP amat mengharapkan pembahas-pembahas puteri kali ini akan lebih bijak membahaskan usul-usul pendidikan, ekonomi, agama dan sosial dengan mengambilkira suara dari akar umbi.Pembahas juga diharap akan lebih bijak mengupas point-point penting terhadap sesuatu usul yang dibahaskan.


Perwakilan-perwakilan Puteri kali ini juga diharap lebih matang dengan tidak membiarkan terlalu banyak kerusi yang kosong apabila perbahasan sedang berlangsung dan lebih gemar berada di gerai-gerai jualan. Tunjukkan kematangan kita sebagai seorang perwakilan yang dipilih bagi mewakili suara akar umbi.

Selamat datang ke Kuala Lumpur dan Selamat Bersidang diucapkan kepada semua Perwakilan ke Perhimpunan Agung UMNO 2012.




BERSATU-BERSETIA-BERKHIDMAT



UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN