Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Saturday, February 16, 2013

TPM @MuhyiddinYassin Menyampaikan BR1M Untuk Orang Muda di Parlimen @Segambut13 @najibrazak @barisanasional #TolakPR #BN4WP



Semalam telah berlangsung program Turun Padang YAB Timbalan Perdana Menteri ke Parlimen Segambut. Dalam lawatan tersebut YAB TPM telah berbesar hati menyampaikan sumbangan Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) kepada orang-orang muda di Parlimen Segambut dan juga sumbangan Tahun Baru Cina kepada warga emas.



Program telah diadakan di Dewan Komuniti Manjalara dan sebelum itu YAB TPM telah menunaikan solat jumaat di Masjid At Taqwa Taman Tun Dr Ismail. 




Turut sama mengiringi beliau Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar, YBM Dato' Raja Nong Chik, Penyelaras BN Segambut, Pn Jayanthi,Ketua UMNO Bahagian Segambut, DAtuk Kamarudin Ambok serta pemimpin-peminpin parti komponen Parlimen Segambut.







Seramai lebih kurang 200 orang penerima BR1M semalam yang terdiri daripada orang muda terdiri dari pelbagai bangsa telah menerima bantuan tersebut semalam manakala lebih 500 orang penduduk sekitar telah hadir ke program semalam.

















SP: Terima kasih PM dan Kerajaan Malaysia



UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN