Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Wednesday, February 20, 2013

Fizz Fairuz Putus Tunang dengan Isteri Orang

Belum reda kontroversi Fizz Fairuz bertunang tup2 keluar pulak kisah Fizz Fairuz putus tunang. Baru seminggu bertunang dah putus. Rupa2nya tunang si Fizz Fairuz tu isteri orang. Isteri kedua seorang usahawan. 







Untuk makluman, nama tunang Fizz Fairuz ialah Azlyn Massiela, berusia 26 tahun dan berasal dari Kuantan. Mereka berdua berkenalan di satu lokasi penggambaran dan menjadi semakin rapat setelah memiliki kawan yang sama di Kuantan. Kata Fizz Fairuz:-
Saya benar-benar tertipu dan tidak menyangka tunang saya itu isteri orang. Saya tidak menyangka perkara sebegini berlaku dan kehidupan saya seolah-seoalah diatur oleh dia sejak kami berkenalan setahun lalu. Khamis lalu, saya dikirimkan mesej oleh kawan adik wanita itu dan dia menjelaskan status sebenar tunang saya. Malah saya juga sudah berjumpa suami wanita itu, Sabtu lalu.



Baca selanjutnya di BEAUTIFULNARA




SP: Fizz Fairuz punya kes sah2 dia tak tau status tunang dia tu isteri orang. Tapi Ustaz Pas relax je "kaunseling" dengan isteri orang dalam bilik hotel walhal dah tau tu isteri orang.........

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN