Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Wednesday, February 8, 2012

Rayuan BR1M Sebelum 10 Februari 2012


Perhatian untuk pemohon-pemohon BR1M yang permohonan mereka telah ditolak bolehlah membuat rayuan menggunakan format borang yang boleh di dapati di SINI dan borang yang telah lengkap diisi hendaklah dihantar sebelum 10hb Februari 2012.

Menteri Kewangan Kedua Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah berkata keluarga dengan isi rumah berpendapatan sebanyak RM3,000 ke bawah yang gagal mendapat BR1M masih boleh membuat rayuan untuk dipertimbangkan oleh kerajaan.

Mereka berhak mengemukakan rayuan kerana mungkin permohonan awal ditolak disebabkan kesilapan teknikal atau lain-lain faktor dan kita minta mereka membuat rayuan dengan segera" - Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah.

Pemohon juga boleh menyemak status permohonan BR1M mereka dengan menelefon talian hotline 1-800-222-500/ 1-300-88-3010 mulai 16 Jan 2012 dari 9 pagi hingga 5 petang setiap hari bekerja.





UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN