Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Friday, February 24, 2012

Punca Memorandum Dibakar

Menurut kajian yang dilakukan oleh kerajaan Malaysia mendapati kadar buta huruf di kalangan rakyat Malaysia telah turun sehingga 3% - 4%.

Namun kajian yang lebih dalam dilakukan mendapati mereka yang berada di dalam Parti Kencing Rakyat (PKR) mengalami masalah ini.

Kajian tersebut telah terbukti dengan apa yang dilihat pada petang hari ini. Angkatan Muda Keldai (AMK) telah membakar dokumen @ memorandum yang tertulis desakan daripada Pemuda UMNO Malaysia dan NGO Islam kepada Anwar Ibrahim agar menarik semula kenyataan menyokong Israel.

Memorandum tersebut diserahkan oleh wakil Pemuda UMNO kepada 'lantai' pejabat PKR kerana tiada seorang pun nak sambut. Penyudahnya letak jela kat pintu depan pejabat PKR yang berkunci.

Bagaimanapun memorandum tersebut telah diambil oleh beberapa orang AMK selepas kumpulan Pemuda UMNO belah. Kemudian mereka cuba membaca dokumen tersebut. Namun apabila membacanya, pelbagai bunyi bahasa yang kedengaran.

Disebabkan terlalu bangang untuk memahami isi kandungan tersebut maka dibakarnya seluruh memorandum sebagai tanda protes terhadap Pemuda UMNO dan NGO Islam.


P/s : buta hati



Sumber : REZQEEN HILL

UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN