Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Monday, February 20, 2012

Aiikkkk Dulu Kutuk Tapi Sekarang Apa Dah jadi????



Rasa kelakar pulak bila baca artikel dari blog REZQEEN HILL berkenaan sekumpulan "die hard fans" Anwar Ibrahim atau ANWAR IBRAHIM CLUB (AIC) yang khabarnya nak hantar memorandum ke pejabat Media Prima Berhad tapi hanya berjaya sampai di Guard post je.

Apa yang melucukan di sini sebenarnya adalah tindakan mereka menghantar memo dengan tujuan untuk menuntut TV3 memberi slot secara EKSLUSIF kepada Anwar Ibrahim untuk muncul di kaca tv bagi menjawab segala tohmahan yang dilemparkan kepada beliau sedangkan kita semua tahu yang Anwar Ibrahim pernah menuduh TV3 merupakan "Alat Perkakas UMNO Murahan" dan puak2 ni jugak menggelar TV3 dengan panggilan TV3suku. Alih-alih sekarang hantar memo nak kuar kat TV3 lak. Boooooooo!!!! Malu wehhhhh........

Antara isi kandungan memorandum tersebut

'AIC juga mencabar Media Prima Berhad melalui rangkaian Buletin Utama TV3 khususnya untuk memberi ruang kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk muncul secara ekslusif dalam masa terdekat, agar beliau mempunyai medium untuk menjawab serangan berta sebelah yang dilancarkan terhadap beliau saban hari'




Nak tahu cerita selanjutnya baca kat blog REEZQEEN HILL ataupun di blog BERSAMA MAZIDUL . Khas buat AIC dan Idola mereka "Jangan Jilat Ludah Sendiri. Geli wehhhh"








UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

No comments:

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN