Followers

Untuk Makluman

Segala pendapat dan pandangan penulis blog adalah pandangan peribadi tidak ada kena mengena dengan sesiapa yang masih hidup atau yang telah pergi dan juga BUKAN MEWAKILI SUARA dan PANDANGAN RASMI PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SEGAMBUT DAN PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA.

Wednesday, July 4, 2012

Misteri Hilangnya Blog @Rezqeenhill Ada Cubaan Sabotaj? @umbkl

Musnahnya Empayar Blog RezqeenHill dalam sekelip mata sahaja gara-gara serangan virus melalui email.

SP amat bersimpati dengan nasib beliau kerana sampai saat artikel ini disiarkan beliau masih buntu mencari jalan penyelesaian untuk blog beliau.

Agaknya ada pihak yang cuba nak sabotaj blog RH kot sebab boleh dikatakan blog tue memang kerap menyiarkan artikel-artikel panas lebih2 lagi tentang YB2 malas oppositions.

Takpelah RH anggaplah semua ini dugaan kepada seorang Pejuang Tegar. SP doa mudah2an ada jalan penyelesaian untuk blog RH.

Walau apa pun, perjuangan tetap diteruskan.

#BN4WP #WP4BN
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
UNDILAH BARISAN NASIONAL ### VOTE FOR BARISAN NASIONAL

2 comments:

eXception said...

Aku dah ckp dah... Masa blog Pena Minang kena lagi aku dah warning... Pasang antivirus kat komputer masing-2... Guna 2 step verification... Selalu buat backup blog... Skrg... apa dah jd...

matkilaupenang said...

salam sahabat,rasanya jangan kita membuat andaian pelbagai.blog rezqeen akan pulih seperti sediakala dalam masa terdekat.....kita saling membantu sesama kita.

Salam perjuangan dari Penang.

SOAL HATI: ANTARA TUNTUTAN & IDAMAN